22 Mart 2021 Pazartesi

Bi selam da mı vermeyelim yıllar olmuş aq Günceli

 SA  AQ


Oh. Kral selam verdi daha ne aq admklvmf

Du bi dk laubali olmak hoş şöööyle bi sırıttırıyo ama önce azcuh konuşalım.


Seneleeer geçer yas bitmez hafiflemez mi yine de... Yoooh abi level arttırdı.

Bi şeyler düzelmez mi peki ulan bu var ben buna sarılır şükreder hayatımı yaşarım falan... Yooh aq 


2018 haziran neymiş ulan.
2021 e kadar hiç mi güzel bi şey olmaz be kardeşim yok aq yok lan yok.


Hiç mi gülmeyecek yüzümüz aq ya...


Hiç mi göğsümüzdeki eksiklik; "bitti abi tamam ben gidiyorum eyvAllah sana bunca sene yük olduk ama artık ardında kalandan gitme vaktidir, sende bi yaşa bi gün yüzü gör, gençliğini yaşa" demez aq...




Kısaca aq böyle hayatın demeye geldim.

Hani virüstü karantinaydı şundan uzak kaldık bundan uzak kaldı bahsini skerler o meseleye girilmez.

Dediğim şey insan ordan oraya savrulsa da içindeki boşluk kendiyle geziyor aq.

Eksiğin tamam olmasını istiyoruzda biz bildiğin bi mucize istiyoruz aq. İstemeyek. ne diyonuz istemesek mi artık dursak mı acaba aq


Yakında intihar edeceğim yine. Biliyorum. Seneler sonra yokluyor yine aynı duygular poşet poşet çeşit çeşit ilaç içtik ama bi sikime yaramıyo işte aq doz arttırdıkça daha "sen bizdensin geç aq etkisiz eleman geldi yine" moduna girdi vücut.


Zihin hızı azalsın diye aldığım ilaçlarda vitesi boşa alır hale getirdi.

Bazen konuşurken bile unutuyorum aq noluyo ben ne diyorum neden böyle bi karar almıştım ben kimim neden burdayım aq.


Hani ehliyet alırken manueldi tabii benim zamanlar boşa at araba stop etmesin aq diyen hoca yanındayken durursun onun bi ara zamanı vardır ya hani attın ayak debriyaj frende ya inleyip durucak araba ya da becerdin aq iyiyiz dicek çalışmaya devam asdkmvfklv

aq ben ne anlatıyorum yine ya.


Velhasıl-ı kelam diyorumki kafa çalışırken beni yemesin dedik artık beynimi yiye yiye ölüyorum en azından benimkine kavuşucam yakında aq her şerrle hayr var. Yalnız ne güzel hayr aq. Göğsüne başımı gömüp belini sarıp kokusunda ağlamak istiyorum... Ahh bi kavuşsak be. Ayrılıklar bile bi gün bitecek aq dünyasının fani oluşunun güzelliği işte.


Bu arada bu sefer benzodiazepin kankilettamla değil aq gözümü kapatınca boynuma ve bacağıma iğle bağlı taş alıp kucağımda haydaaa diye bizim göle atlamayı görüyorum. Gördüm bi süre daha doğru. Hazır deniz mekan ev yakın 7 dk dibe batarım diyorum. Zaten hep boğularak öldüğümü görürdüm. 


Yok aq dedim sonra götümü başımı balık yedi diyelim annem ağzımı yüzümü siker ahirete varınca bunu mu gördün reva diye. Ondan alternatifler bir bir tükeniyo aq beni hava bulutuna çevircek yöntem lazım asxcdvkmfklf



Neyse aq iyi dalgalandı kafam dalga dalga dalgaaaağğğ dalga 

pü aq aslemdcfkvmf



EyvAllah lan şimdilik. Taslaklarda bir araya getirdiğim acaaaayip manyak güzel yazılar var yayınlamadığım mal gibi duruyorlar orda "çok iyiler aq bi tek ben biliyim bunları" denilen dizi film hikaye vs gibi aq bekliyolar asmdflkmvfl



kafamı...

Aeo 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder