12 Mayıs 2021 Çarşamba

YENİ YAZI AQ

 Bir "bayram bize ne zaman uğradı aq, bayram bize gelmez" yazısı


selamlar aq. 23:40 diyo aq bayrama 20 kala arka mahallede adam skiyolar diye bağırdılar da biz mi yardıma gitmedik aq diye hönkürüp uyuyalım


yalnız yardım ama. ne yardım heğğ 

neyse sağolsın sevgili zihnim.

yarın bayram bir aq. bi bakıcan hop doğum günü. 23 bitti girdik mi 24e yarraağğğğaaammm diyerekten başlar aq

İÇİMİZE NEFRETİ ÖFKEYİ İŞLEDİLER AQ BAĞIRMAK KURTULMAK İSTİYORUZ BİZE İŞLEDİKLERİ HER HALTTAN AMA NASIL YAPICAZ BİLMİYORUZKİ ÇARESİZİZ AQ 

"ÇARESİZİM... ÇAREMSİN..."

AQ

Ne yaparsak yapalım o başkasının işlediği kusurun getirdiği öfkeyle dayak yemiş aciz küçük kızız aq

dizi gözaltı yanağı morardı diye "allahım bak uf oldu. sen buna izin mi verdin çünkü bana o izin vermeden hiçbi şey olmaz diye öğretti bugün şerife hocam"

ne kırgınlık be... ne acizlik... ne yitirilmişlik... gece karanlığı çöküp bi ufacık cana ağlamaktan ruhu solucak kadar düşüren ne büyük iğrençlik...

İşte bundan be. anlatmaya çalıştıkça anlatamam ondandı be sevgimin sahibi. anlattıkça daha da kırılıyoruz daha da soluyoruz parça parça... sonra bi bakıyosun. boğazın düğümlenmiş. gözyaşların dökülüyor yanaklarından yastığına...

aq un dünyası...

Aaaaah ah...bu hale getiren yazgı... bu hale düşüren izin veren yaratıcının mevzusu... bizim değil artık. biz biz de değiliz ki artık... sen gideli çok oldu... yaşıyorum ama öyle be... öyle işte.



İYİ Mİ BAYRAMLAR. GÜZEL Mİ ORALAR EY SEVGİLİ EN SEVGİLİ TEK SEVGİLİ.

SENİN BEN AMINI YOLUNU SİKİYİM DE İŞTE ACİZ DOĞDUK KADINIZ KUSURU MAZUR GÖR.


bi ata da beni ortak edeydinizde giderken beraber gideydik orospular...

o güzel insanlar o güzel atlara binip siktir olup gittiler... bizi de katranı kaynatsan olur mu şeker cinsini siktiğim cinsine çekerler le bıraktılar.

neyse uyudum. mutluluk ne huzur ne sevilmek neydi aa bakıyım korku duyulmayan yaşam neydi unuttum ama... olurda o çooook çok uzaklara bi gün varırsak diye diyorum... 

ben varya.


ben o gününde aq.


selametle hadi eyv aq


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder