23 Temmuz 2017 Pazar

hafta sonu ama ben yine durgunum, hatta yine böğrümde öküz oturuyo... az konuşalım Günceli




1. Bende genel olarak bu var.
    Durduk yere gelen bunalmalar, sıkılmalar, çığlık atma isteği falan...



Bak...


Şu fotoğrafın güzelliğine bak...
Biz de anca evde yatalım aq...

Of...
Arasıra bunun gibi fotoğraflara klasörden açar bakarım...
İyi geliyo hacı.





2. Mesela bu söz;



"Üşengeç değilsin, sadece mutsuzsun ve mutsuz insanlar yorgun olur, hiçbir şey yapmak istemezler"
Charles Bukowski



Direk ben.
İlk okuduğumda "aha ben. demek nedeni buymuş aq. adam beni anlatmış." demiştim.



3. Tek istediğim bu oluyor bazen...





4. Hatta okul zamanı falan hep böyleyim...


Kalkmak istemiyorum...
Eğer kalkarsam... İnsanları görmek,
ve... Bi şeyler yapmak zorunda kalacağım...
Haaayııııır 😒😕😞



5. yani genel olarak Tahammülsüzleştim. Tahammülsüzleştirdiler...




6. İTİRAZIMIZ VAR HACI! 
Bir çok şeye itirazımız var, lâkin ağzımızdan tek kelime çıkmıyo, çıksa bile fayda etmiyo, değiştirmiyo hiçbi şeyi...




7. hatta ara sıra bu raddeye geliyorum...




8. ...yani günüm günümü tutmuyo, hatta günü/ saati/ dakikayı bırak, saniyem saniyemi tutmuyo...
an anı tutmaz ya o işte. her zaman bi tutarsızlık... heh işte o ben...




9. çoğu zaman böyle düşünüyorum. Çünkü bi şeyin istediğim/ planladığım/ hayalini kurduğum şekilde gitmesi ve hiçbi şeyin yoldan çıkmaması gerçekten şok edici olur ve ihtimali?? Bilmem, trilyonda bir belki?




10. Son olarak... Geçmişe o kadar çok bağlıyımki... Bazen geçmişte olan üzüntülerim, kırgınlıklarım, kayıplarım, hayat pişmanlıklarım, göğsümü ağrıtacak kadar özlem duyduğum kişi... bunlar yüzünden hayatımı yaşayamıyorum...
Güne umutla başlayıp kapıdan çıkıyorum... Ama yine aynı yine aynı... Üzerime bi mutsuzluk umutsuzluk her şeyden nefret duyma çöküyo... Yapmam gerekenler, derslerim bile olsa sktir edip eve dönüyorum...




şimdilik bu kadar.
Kafamı toparlayıp, gömdüğüm yerden çıkan düşünceleri yeni bi yere gömdükten sonra başka bi güncel yazarım...



O zaman...

bir sonraki bi şeyler bi şeyler günceline kadar... 

hadi eyvAllah.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder