7 Haziran 2018 Perşembe

N'aaaaapsam ne etseeeem beeeeğn...

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

SE

LAM

LAR!


A DOSTLAR!


Ne yapsam. NE ETSEM BEN?!

Sinirden gülmek temsili o gif aslında. Çünkü enanılmaz bi haldeyim. Evet enanılmaz yanlış yazmadım. Mito öküzü yüzünden artık inanılmaz değil enanılmaz. Neyse boşver onu.

Ne biçim uzun süre oldu di mi?
He ne oldu dersen komple negatiflik dolu iyi bi halt olmadı kendimi kesmedim o sayılabilir belki ama kime göre neye göre pozitif...
Neyse siktir et beynimin çığlıklarını son ses müzikle kulaklıkla bastırıyorum konuşan sesler bi an şöyle kaldılar;

aq düşünmekten olayları didik didik etmekten beynim kendini seslere bıraktı artık bıt bıt bıt konuşuyodu kaç haftadır aydır bam diye bi mor yazma açtım oh mis böğüre böğüre söylüyorum çocukluğumun şarkısı bee oooof of...



Kaldım şehirlerde sen bana kızma Hep haber edemezsem moralini bozma
Bilmiyom ne zaman geri gelcem Alcam o yerlerden sana mor yazma
Aşık oldum Kapıldım hissine İstedim babandan Buyum ben dedim
Bak hiç tükenmedim Düşmedim yakandan
Bak ne hale geldim Tövbeler ettim Nefsimi kuruttum 
Eskileri attım Alemi bıraktım Alamadım babandan
N'apsam Ne etsem ben Koptum gittim ben Üzülme sen...






OOOOF OF ULAN!



Şööööyle gülüşlere bi kavuşamadık aq aman beee başlıcam böyle yaşamaya...


Şöyle kooocaman...
Yalnız bu herif çok acayip bi şey aq ya bi de bu gif nedense istemsiz tebessüm ettiriyo.


tipe bak. 😊
smile gif ile ilgili görsel sonucu



OOOOOĞĞĞĞĞĞFF!

NE yapacağım hakkında hiçbi fikrim yok... Okul ders meselelerinden gına geldi. Gençliğimi yedi okul aq en harikulade geçirmem gereken yıllar bok yoluna gitti gitmeye de devam...


Oooooğğğğğgfffff.


Hiçbi fikrim yok... N'apıcam...





Şuan bu günceli niye yazıyorum onu bile bilmiyorum aq şarkıların gazına geldim bi güncel yazısı patlar uzun süreden sonra dedim herhalde...


Of.

Of ulan.



Boynu bükük bitirelim o zaman günceli...
Ne diyon...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder