28 Eylül 2017 Perşembe

Eğer ölüyorsam...


Zor gecelerimden birini yaşıyorum yine.

Göğsümde garip bi yanma.
Sinirlerim korkunç durumda, alak bullak haldeyim...
Zihnim dengesiz... içimde çığlıklar var, kilitli kapıların herbiri açılmışta ardındaki her şey aynı anda saldırıyormuş gibi...
Uyuyamıyorum...

Eğer ölüm geldiyse;

Ben...
Hiçliğin ve her şeyin içinde bi o yana bi bu yana savrulurken, bu durumdan nasıl kurtulacağımı bilmezken, ve de gözlerimi kapatmak isterken; ... isteğim azabsızca yüksek mertebe Peygambere komşu olarak Cennete kavuşmak.

Neden böyle hissediyorum?

Gitmek?
Neden azap verici?

Neden....

Duramıyorum...


_______________________________________________________________________________________________________________

*İşte biz o gün...




_______________________________________________________________________________________________________________

Saat 1:05'ti en son saate baktığımda...

O korkunç anları nasıl atlattım hala bilmiyorum...
OF!


28.09.2017 karanlık gecenin aydınlığa doğduğundan emin olunamayan sabahı. Sakin kalalıyım ey gönül... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder