17 Ağustos 2017 Perşembe

şuraya bi geçmişten konuşma Günceli çakıyorum.


Saat 11:56
Hms.
Konuya giriş kısmına gelince insan başını getiriyim sonrası kendiliğinden gelir diye düşünüyo galiba.
Müzik dinleyip kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum ama kafam hiçte sakin sayılmaz...

Hep %33'teyim.

Zihinsel olarak duygularım eşit durumdaysa ve bunu değiştiren şey olumsuzsa eyvahlar olsun.
%34. ve ağır gelip zınk diye dibe vuruyo duygu.
Gelişen herhangi bir olay nokta kadar yer kaplamasa bile, eğer tetikler hissettiren herhangi bir duyguyu %34'e geçirirse o duygu baskın çıkıyo.
Atıyorum tamamen;
Duygular nötr durumda.
-Mutluluk ve sinir duygusuna bağlı üzüntü verici duygularda eşit durumda.-
Lâkin mutluluk seviyesi %40-50'lerdeyken sabredip kontrol altında tutabildiğin sinir, %33'teysen bir ahmak ağzından çıkan herhangi bi söz yüzünden söyleyebileceklerini tutamamana sebep oluyor.

Yâni diyorumki; normal zamanda he hü diyip kafa sallayıp geçiştirebildiğin tiplere tahammül edemez sessiz kalamaz hale geliyosun. Sonra olacaklar tamamen ne gelirse şeklinde gelişiyo. Artık kafasını yerinden mi sökersin, yoksa önce kafasını alır duvara sürte sürte vura vura patlatır mısın, tek tek tırnaklarını söküp acıdan inleye inleye yavaş yavaş gebermesini mi beklersin...
ansncnnchh

Tamam tamam.
O kadar ileri gidilmez.
Ama işte o oranların değiştiği kısacık âna bağlı her şey.
Ya cidden canını yakıcaksın o zekasızın, ya da ahirette ben bundan sike sike alırım hesabımı olay çıkarma kendine zarar dokundurtma dersin yoluna devam edersin.
Bu bende çoğunlukla içine atma ve zihin karmaşasına sebep olsa da hayat bi şekilde devam ediyo ve bitecek.

Bu durumla sık sık karşı karşıya kalmam da cabası.
Kendim kendime zarar veriyorum anca yâni.
Of.


Şimdiiii!
Çocukluk.
Geçmişte kalanlar.
Görünce bi çok şeyi hatırlatan fotoğraflarla ilgili konuşmaya başlayalım;



  1. Eti Bumbo





    Çocukken Eti'yi bundan yemekten ben zengin etmiş olabilirim.
    İnanılmaz güzel bi şeydi kakaolu & portakallıydı.
    Şuan yok hiçbi yerde artık satılmıyo galiba.


  2. Bebeto 




    Annem bundan alırdı bana sürekli.
    Binanın önünde, parkta vs. oynarken sürekli elimde bundan vardı yedikçe dönerdi içinde.
    hahhhhahhaa ayy inanmıyorum ya bu süperdi.
    Galiba bu da yok marketlerin hiçbirinde görmedim.

  3. Emzik Şeker






    Bundan acaaaayip çok satılırdı ben çocukken.
    Dışarda emzik şekeri yiyerek dolaşan biiiii sürü çocuk olurdu.
    Bundan satıyolardır muhtemelen. Bunlardan yemeden büyüyecek çocuk düşünülemez.😄


  4. Ülker Piknik





    Bu bisküvi adı gibi gerçekten piknik malzemesiydi.
    Bahçede annen semaver demlemiş çay içiyo oh mis yanında da kesinlikle bundan vardır.
    Şuan satılmıyodur muhtemelen...



  5. Bu şeyden evde onlarca yüzlerce vardı.




  6. Vay bee. Bunun aynısından bende de vardı. Çocukluğumuzun sorunu horoz resmini tamamla asndnchh. Şaka bi yana nette bunu görünce bi garip oldum. Çocukluktan pek bi şey hatırlamam ama hatırladığım bazı şeyler arasında bu küçücük şey nasıl yer edindiyse bunu unutmamışım.




  7. Cipslerden çıkan dandik dövmeler




    Şaka gibi ya ben çıkanları biriktirirdim. Bazen kağıda çıkartırdım.
    Kağıdın üzerine su damlatılarak çıkarılıyodu.
    Ayy. Şaka gibi bee.

  8. Sanal bebek


    İlgili resim


    Çocukken herkesin elinde bunlardan vardı.
    İlkokul ya da ortaokulun ilk sınıfında çıkmıştı tam hatırlamıyorum ama bu şey yüzünden uykusuz kaldığımı, biri öldürmüştü -kimse artık- ona çok fecii şekilde bağırdığımı hatırlıyorum.

  9. Hugo





    Başladığı gibi televizyonu açar koltuğa gömülürdüm.
    Küçücük çocuk oturur izler kimsenin de değiştirmesine izin vermezdim hehe.
    O sunucu abiye n'oldu acaba sesi çok güzeldi. asndnvhh neyse devam edelim...
  10. Paranın üzerine kağıt koyup karalamak





    Çocukken bunu yapmayı çok severdim.


  11. Apabos'lar ve insanların gözüne gözüne su sıkmak için kullandığımız o yüzük asndnch






  12. Su maymunu

    Bundan bana ilk arkadaşım hediye etmişti.
    Nokta kadar şey kocaman oluyo falan diye bana verdi bi paket. Neyse koydum ben bunu suya.
    Rengarenk çok eğlenceli oooleeeğy falan derken üzerinden biraz zaman geçti annem telaş endişe içinde aldığı gibi çöpe...
    N'apıyosun anne derken, meğerse bu haberlerde görmüş gerizekalı çocuğun biri bunu yutmuş. Hastalanmış mı ölmüş mü hatırlamıyorum üzerinden yıllar geçti. Kısaca zararlı diye eve girişi yasaklandı bunun ve bi daha o oldu bundan hala var mı bilmiyorum...






  13. Herkesin elinde ip bunu yapmış bekliyo diyoki; hadi yaptım kim alıyo? asdncnvhh

    Kilitlendiği bi aşama vardı. Yanlış hatırlamıyosam 6-7 aşama sonra zaten tekrar başa sarıyodu. Tekrar tekrar oynuyoduk ilk kim hatalı yaparsa artık.
    Muhtemelen hala oynanıyodur bu.


  14. Üzerine canımız ne istiyosa onu yazıyoduk.
    Yanlış hatırlamıyosam iç mi dış mı diye soruluyodu sonra da bi rakam söylüyoduk. Artık içine ne yazmışsa yapan... Küfür hakaret bile oluyodu.





  15. ve son olarak... extra bile denebilir.

    Benim çocukluk dönemimde televizyonda izlediğim çok fazla şey yoktu.
    İzlediğim şey reklama girince de zaping'e başlardım.
    Genelde tüm kanallar reklamdaysa bu olurdu;

    - Beşik Kertmesi

    DABİ DABİ DABİ ile ilgili görsel sonucu


    Olgun Şimşek: Ferdi
    Meltem Cumbul: Elmas Mağden, Tekgül




    Yaşıtlarım arasında izleyen çokmuş belliki...
    Diziden caps'ler bile yapıldı...

    Dabi Biraderler / Dabi Dabi











Şimdilik yazıcaklarım bu kadar. Sonradan aklıma eklemek istediğim bi şey gelirse yeni bi güncel'de devam edebilirim.


O zaman...


Bi sonraki bi şeyler bi şeyler Güncel'ine kadar...




hadi eyvAllah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder