4 Ağustos 2017 Cuma

sabah sabah mesela'lara devam. mesela'lara mı devam? #mesela4


  • Şuan seriiiin mi serin olsa hava, hatta kış çok çabuk gelse, kar yağsa; bunu yapsam mesela asmmdnchh
    Özendiriyo öküzler İstanbul yanıyo şuan hacı. Tamam haksızlık etmemek lazım bayaa iyi esiyo şuan ama çokta sıcak. Güneş gözlüğü olmasına rağmen gözlerim alev aldı... Bu arada gözlük kullanın. Sevmiyo olabilirsiniz doğru, ama gözleriniz için yapın bunu, gözleri ışınlardan korumak önemli... Kamu spotu gibi insanım hee kaliteli bilgi, sağlıksal öneri ne biliyosam yeri gelince yazıyorum asdnnchh neyse tamam devam edelim😄😄 




  • şu tatlı an... yaşamaya değer abi. ne yaşamaya değeri?! YAŞAN-MALI!
 

  • Görünce bu hale geldiğim yanımdan hiç ayrılmasa mesela...
O'nu görünce ben😌😍😄


  • Şu pasta kadar tatlı ve de kusursuz bi hayata başlasam mesela...






































  • O dediğim kişi O mu?
    Yoksa daha karşılaşmayı bile beceremedik mi?
    Bi anlasam şunu mesela...
Cover me up, cuddle me in. - Koru Beni, Sarıl Bana.

  • Kendimi tam anlamıyla bulsamda şu arayış bitse artık mesela...


Be yourself, no matter what they say. - Kendin ol, başkalarının ne dediğini umursama. 

  • Arasıra gelen yemek krizleri -tatlı ve çikolata aşermeler, et gömmeler asnncnhh- son bulsa mesela...



baldır asnndhhh hehe😄😄



  • Kafayı evlilikle bozmuş manyaklarla karşılaşmasak mesela...


  • Rengaaaaarenk dünyalarımıza zarar verecek -zihninde kuranlar dahil- tiplerle hiç tanışmasak mesela...


  • Gözlerine bakmaktan hiç sıkılmayacaklarımız bizi gelip bulsa,
    günün en mutluluğa ihtiyaç duyduğum anımda karşımda bulsam O'nun gözlerini mesela...
backgrounds_home



  • Yapmayı gerçekten istediğimiz şeyleri yapabilsek mesela...
    Evet yapmak istiyorum, ama neden yapamıyorum?😔😒😒 En azından yapmaya çalışıyorum bu da bi şeydir... 




  • Sınav zamanı bi türlü başlayamayıp, son akşam kendimi bu halde bulmalarım bitse artık mesela...
    Yaaa şakası falan bi yana umarım bu sene dersleri sıkı tutmayı beceririm. Başlarken iyi her şey de sonra mod düşünce işler sarpa sarıyo, tüm "her şeyi halledicem" inancımı kaybediyorum.
    Bu olmasın...


  • Öyle proflarla karşılaşsakki sınırla şartlıya kalmayı bırak dersi sevdirip dinletsin hepimiz A alalım mesela...
    (dersi üçüncü kez tekrar aldılar asndnnchh)
    Böyle şeyler yazmaya bayılıyorumya gerçekten umarak yazılan cümleye parantez içinde olma ihmali daha yüksek olan kötü şeyi yazmak.
    Resmen açıkladım. Çünkü delilik asncnnfnhh


_______________________________________________________________________________________________________________

  • Bu derece seven babalarla dolsa etraf mesela... Çocukları için masa kıracak kadar seven ??? (!)
    hahhhahhhahaa tamam tamam şaka. bu karikatüre bayılıyorum.😄😄

hahhhahhaa yeri gelmişken şunları da ekliyim. az gülerim görürsem ilerde.




-konu gülmek üzerine olduğu için öylesine daha doğrusu ne varsa eklemek bölümü-

"Evlenilecek erkek" bulamayınca "Evlenilecek erkek(?)" olmak asndncnhh
ilk gördüğümde cidden gülmüştüm ve kaydetmişim... ama hakkını yememek lazım fotoğraf cidden güzel.







- Kanka gece dışarı çıksak olur mu ya ne dersin, dışarda taş gibi çocuklar var, gözlerimiz şenlensin azcık erkek keselim 😄😄😎


hahhhahahaa


_______________________________________________________________________________________________________________

  • Hayat renga-rengaaa-rengaaarenk olsa hep! Modum bi anda düşmese mesela...

Bu arada bi ara not almışım yaklaşık "10 milyon renk" varmış lan. 


  • Kullanılması gerçekten tamaaamen bana bırakılacak bi sahil ya da ada olsa mesela...
    Öyle herkesin bildiği gittiği yerlerden değil.
    Sonra orayı her şeyden arındırsam, bu kadar kusursuz evler yapsam, huzur&sessizlik vs...
    mis gibi bi yer olsa... benim mekânım.
    Yalnızca tamamen inceleyip onayladığım düzgün insanların burada bulunmasına izin versem... iyi insanların, Türk ve de gerçek müslümanların yaşadığı bir yer haline gelse. huuuhuuuv beybiiiğ 
Los Angeles Beverly Hills




Bodrum - Tilkicik Koyu, Yalıkavak / Muğla

_______________________________________________________________________________________________________________

  • Yaradan'dan hayr olanı istemek önemli. Ama ona razı olmak? Herkesin yapabileceği bi şey değil hacı. Bunu başarabilsem mesela... Bildiğim doğruları uygulayabilsem, nefsime hükmedebilsem mesela...
"Rabbim! Hayır nerdeyse beni ona ulaştır; sonra, beni ona razı kıl..."



Bazen her şey kötü gider. Sırf Allah (c.c.) ile aran iyi gitsin diye...

Bazen hayat çok; Amaaan boşver Cennette daha iyisi var! deyip, Dünyayı boş vermelik...

"...Allah sabredenleri sever." (3-Ali İmran 146)

Biz sevgiliymiş ilişkiymiş bilmeyiz, dua eder helalimizi bekleriz...



  • Şu tepkiyi verdirecek kadar zekasız olanları ülkeden çıkarsak,
    İnternet ortamını kontrol etme görevini -işsiz/vasıfsız ama üniversiteden mezun olup elinden laptopu eksik olmayanlara- versek mesela. Hem net ortamındaki ahmaklar temizlenir, hem de onların bi işi olur. Süper olmaz mı he? 


  • Hala zihnimizde yer eden filmlerin effect öncesi hallerini nette yaymasalar mesela...
    Çok üzücü değil mi lan;
After Effect‏ - sadness...


Şimdilik bu kadar...
Biraz canım sıkkın ve mesela listesine devam edemeyecek derecede sıkkın.
Of abi niye bu kadar çabuk değişiyo benim modum.

O zaman....



bir sonraki bi şeyler bi şeylere kadar...

hadi eyvAllah...


*bu arada yazımın başında hava serin olsa demiştimya...
İstanbul'a yağmur yağdı şakır şakır. Muhteşemim ulan😄😎😎

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder