15 Ağustos 2017 Salı

ha oldu ha olucak ha oldu ha olucak derken geçen hayatında aq



Bu güncel... bi şeyleri toparlayıp kendi kendine konuşma, ve de kaydettiği sözleri/ şiirleri bir araya getirip hayatından çıkartma Günceli'dir.


insanın içine dokunan sözler, kendini gördüğü kelimeler falan filan... 


kısaca "ss ile kayda geçenler" ve "Söz & Şiir Köşkü’m" klasörlerini tek bir güncel altında toplamak.



Bilseydim kıymetini ömrümü çılgınca ziyan etmezdim,
Ben bu geleceğe geçmişimi feda etmezdim.
Dolu dolu caddelerde, tıklım tıklım kaldırımlarda elleri cebinde dolaşan kişidir, yalnız." Müşfik Kenter 
Geride bıraktıklarına odaklanırsan önünde seni bekleyenleri göremezsin.
erken uyanınca gözleri kısıp boşluğu izleyerek hayatı sorgulama seansı.
aniden beliren bıkkınlık ve her şeyden sıyrılıp uzaklaşmak isteği.


galeriyi temizlerken duraksayıp kalınan fotoğraflar...
Bu tam olarak ben. Ara sıra bilgisayarımda tek klasör altında topladığım o geçmişten kalan fotoğrafları/ videoları açarım...
Mâzi...

Canım yanıyo ama kendime o klasörü yasaklamama rağmen kişiliğimde kenara sıkıştırdığım bir yanım buna engel olmamı zorlaştırıyo...
Yapmak isteyip yapamadıklarım... Bunlar gerçekleşmesin dediğim her şeyi ultra hd izlemem...
Yâni;
"Kalbimiz yaşamak isteyip yaşayamadığımız ukdelerle dolu."


Of. Herneyse...

Sabah sabah canımı sıkmıyım daha fazla...

Mesela...
  • Kendimi bi ara resim yapmaya vermek istiyodum...
    Tuvalin üzerinde çeşit çeşit renk. Fırçalar... Güzel bi manzara çizmek, bana bakan gözleri iyi hissettiren biri falan...
    Gariptirki (hiç değil) hala ne zaman boş zamanım kalsa bi şeyler karalarım... İyi geliyo galiba.

[ K. N. ; illustrations  - Adobe Illustrator - kıps😉😏( ͡° ͜ʖ ͡°) ]






  • Gözlerini kapamadan rüyalar görmek...
    Cidden o anları gözlerimi bi kamera yapıp kaydetmek bilgisayara atmak istiyorum ulan.
    Hani harika bi rüya görürsün unutmamak için uyandığında zihninden her kareyi tekrarlar/ hatta bazen yazarsınya... Sonra onları keşke kaydedebilsem videoymuşçasına dersin...
    Amaan neyse işte...





Sözler'le başlicaktık konu nerden nereye geldi asncnvhh

Neyse tamam.

Gelelim Sözler Kısmı'na;




Yabancılaşmak; yakınlık hissetmediği bir toplumda yaşayan insanın, sallandıkça kaos yağan bir kar küresine dışarıdan anlamsızca bakmasıdır.
"Dünyanın en yetenekli insanı; deli gibi konuşmak istediği halde soğuk davranmayı başarabilen insan." Yani ben.

Azalınca çoğalır, sadeleştikçe özgürleşir insan.
Her şey yolundaymış gibi davranmaya o kadar çok alışıyorsun ki, sana neyin iyi neyin kötü geldiğinin bir önemi kalmıyor artık.
Yaşamadan öldük kabullenelim, yalandan gülmekten mutlu görünmekten cehennemi garantiledik.
Gelmeyecek bir gideni, olmayacak bir nedeni beklediniz mi? Özdemir Asaf
Birini ne kadar çok seversen, hayat onu senden o kadar uzaklaştırır. Charles Bukowski
Önce boğazınız düğümlenecek, sonra gözünüzden bir kaç damla yaş süzülecek. Canınız çok yanacak ama siz yanmıyormuş gibi yapacaksınız.


"Burdayım de ararlarsa
Doğru söyle sorarlarsa
Tabutuna sararlarsa
Bayrak senden incinmesin." [A. Karakoç]


dünyanın gürültüsünden sıkılıp kalbine sığınmak.
“Hayat bazen insanları, birbirleri için ne kadar çok şey ifade ettiklerini anlasınlar diye ayırır.” Paulo Coelho

Biri gelir seni sen eder, Biri gelir seni senden eder… Şems-i Tebrizi 
Bazen, ağlamak gerekir açılmak için, Bazen, anmak gerekir anılmak için, Bazen de susmak gerekir duymak için... Şems-i Tebrîzî
          Bakış ayaklarının ucunda olsun. (Şah-ı Nakşıbendî k.s.)



Son derece gururlu insanlar, Susmayı ve yalnızlığı sever. Anton Çehov
“Sorun çaresizlik değil, isteksizlik… İsteksiziz; çünkü çocuklukta bize uygulanan ilk şey, içimizdeki isteği öldürmektir.” George Bernard Shaw
"Düşün; Her sey üstüne üstüne geliyorsa eğer, belki de sen ters gidiyorsundur." - Dostoyevski


Nefrete dönen kırgınlıklarım var...
üzüntüden uyumak diye bir şey var hani bazen kendine verecek hiçbir tesellin kalmayınca bir nevi stop tuşuna basmak gibi tek çare uyuyorsun.
Takmıyor gibi yapıp düşünmekten kafayı yedik
Görünüşte dünyadan kopuk yaşayanlar içlerinde bambaşka dünyalar yaşatırlar. Stefan Zweig 
Belki aynı şarkıyı dinleyip, aynı hayali kuruyoruzdur. Bence mümkün.
Üzüntüler yakınlaştırdıklarımızdan değil, Uzaklaştırdıklarımızdandır... O üzüntüler/ özlem bizi bitiren...
Geçmişine dönüp bakanlar ya tökezler durur ya da gelecekle arasına bir hayat boyu mesafe koyar yürür... Serkan Özel - Kapalı Gişe Karanlık

"Küçükken ailemden biri ölecekse hep beraber bir arabanın içinde ölelim isterdim, seni de aldım o arabanın içine, başka türlü anlatamam..."

Nice umutsuz kapılar vardır açılmaz, Rabbimin kapısı büyüktür kapanmaz! Sen umudunu kaybetme, Rabbim kulunu bırakmaz...

Harika bir film izledikten sonra, kendi sıradan hayatına döndüğün o üzücü an... İşte hayat böyle bir şey dostum.

Bazen bir kelimeye tüm küfürleri sığdırıveririz. HAKLISIN...

Küçükken düşünce acırdı artık düşününce acıyor canımız...

"Bazen olmaz; hayat istediğini sunmaz, sunsada uymaz...Ya zaman yanlıştır, ya mekan, Belkide insan." (T.Robbins)

"Dedim ya, Eylül'dü. Savruluşu bundandı kimsesizliğimin." Cemal Süreya

"Şu geniş dünyaya sığmayan gönül, şimdi bir odaya kapandı kaldı." Âşık Veysel

Uzun zamandır insanları memnun etme çabasından uzak, sadece kendimi arıyorum. Kafamda oldukça rahat. Kinsun
"Asla unutma! Sen inandığından daha cesur, göründüğünden daha güçlü ve düşündüğünden daha zekisin." /A.A. Milne/

Onu kırmış olmalı yaşamında birisi... Dinledikçe susması, düşündükçe susması; Tek başına iki kişi olmuş kendisiyle gölgesi. Özdemir Asaf

Bende her şeyi fazla düşünme sorunu var.

"Hayatındaki seçimlerinde ,daha iyi olanını değil, seni daha iyi hissettirenini seçmelisin." This Means War

Birlikte bir anlam ifade eden insanlar , en sonunda bir araya gelmenin yolunu bulurlar.

Bir gök gürlese bari diyorum, Bir sağanak patlasa, Bitse bu kirli yapışkan sessizlik... Ahmet Telli

"Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım." Sabahattin Ali

Herşey kötüye gitse de, bana iyi gelen kocaman bir dünya var kalbimde. Adı; Sen...

"Sustukça birikiyor içimdeki kelimeler, sanki çığlık çığlığa söylemediklerim." (Kuzey Güney)

Ne zaman kitap okusam içinde anlatılan bi karaktere aşık oluyor ve kitap bittiği zaman o karakteri deli gibi özlüyorum

''Can yakıp da kalp kırma. Senin de gül benzin solacak bir gün. Her canlının kalbi Allah’a bağlı. Herkes ettiğini bir gün bulacak."  Neşet Ertaş

"Uyku girmez gözüne, gönlü viran olanın..." Neşet Ertaş
 Kaldı işte; çayımız bardakta. Çocukluğumuz sokaklarda. Mutluluğumuz kursağımızda. Sevdiklerimiz uzaklarda. Gülüşlerimiz fotoğraflarda… csureya
“Yok öyle umutları yitirip karanlıkta savrulmak. Unutma; aynı gökyüzü altında, bir direniştir yaşamak.” /Nazım Hikmet/
Bir insandan ne kadar soğunabilirse o kadar soğuyorum. Sanki hiç yokmuş gibi, daha önce öyle biriyle karşılaşmamışım gibi. Efsane özellik.
Olgun başak eğik durur, eğer dikse içi koftur. 
O gülüşün çok sigaralar yaktırır da sigara kullanmıyorum be.
Gündüzleri sıkılmaya,
Geceleri özlemeye programlanmış gibiyim...



Sustu. Konuşmak gereksizdi. Bundan sonra kimseye ondan söz etmeyecekti. Biliyordu; anlamazlardı. Yusuf Atılgan — Aylak Adam - (Yavuz'un sesini duyar gibiyim... bankta oturup gülümseyerek okumasını görür gibiyim... L&M)
Kocamam bi boşluğun içindeyim. ne o boşluktan kurtulabiliyorum, ne de o boşluğu doldurabiliyorum... didiniyorum çabalıyorum hiçbi şey olmuyo, yapamıyorum. artık bu oyunu bozamam ki ben...
Özlüyorsun, o bilmiyor.
Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı asla unutmaz.
Uykuyla aramda tek mani sen'sin... aklıma gelişlerin... gitmeyişlerin...

''İşler kötüye gider...
Bi noktadan sonra;
Her şeyin normale dönmesi için değil de, işlerin bundan daha kötüye gitmemesi için dua edersin... 
Seçtiğin tüm yollar çıkmaz sokaklara sokar seni... Unutma... Tek başınasın bu hayatta.''
Ben de Özledim


''Sensiz öyle dağıldımki... Toparlayamıyorum.
Anlatamam nasıl özlediğimi...
Sadece seni yanımda istiyorum." 😔
çaresizliği ben size nasıl tarif edeyim gidecek yerin yok çözüm yok öyle yapsan olmuyor böyle denesen olmuyor olduğun yere çömüp kalıyorsun. Yakppcans  
ona eyvAllah buna eyvAllah demekten içimde her şey nasıl biriktiyse uykuya dalmam en az 2 saatimi alıyo.


Kapattık beyefendi... SEVMİYORUZ.
Yoruldum artık anlıyor musun...
Her bir hareketinden anlam çıkarmaya çalışmaktan...
Yüreğimin her seferinde ağzıma gelmesinden yoruldum.
Çok yoruldum... çok.
Kapattığın kapıyı tekrar açmaya çalışmayacaksın. Çünkü hiçbir şey eskisi gibi olmaz. [Leyla ile Mecnun] 
Ben boğuluyorum ulan. Nefes alamıyorum. Sen, Sen nasıl öyle içten gülebiliyorsun? Hiç mi özlemedin? Hiç mi canın yanmadı?
“Kalp midir insana sev diyen yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek; bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?” 
Kimse tutmadı ellerimden Koskoca bir yaz bitti. Turgut Uyar 
Hayat bir katlanma sanatı aslında; aza ve çoğa, iyiye ve kötüye, hatta kendimize bile.
Birileri arkanızdan konuşuyorsa, onlardan öndesiniz demektir. Çehov
"Bir gün uyandığında, yapmayı isteyip de yapmadığın şeyler için zamanın kalmadığını farkedeceksin." ― Paulo Coelho
Unutmaya çalışmak; bazen hatırlamanın en hızlı yoludur. O yüzden unutmaya çalışmayı da unut.
Kapının arkasına saklanmış bir çocuk gibiyim. Hem gelmeni bekliyorum, hemde gelmenden korkuyorum...
Yine hiçbir şey istediğimiz gibi olmayacak. Alıştık artık. 

Peki ya sizin hiç fotoğrafını açıp yüzünün en ince ayrıntısı kadar, incelediğiniz biri oldu mu?  —Benim oldu.  Cemal Süreya

Zaman lazım sadece, unutacaksın! Nasıl unuttuysan çocukluğunu, Kırılan oyuncaklarını.. Kırılan kalbini de öyle unutacaksın. Cemal Süreya

Her ölüm erken ölümdür... Cemal Süreyya

"Şiir kendine yazdığın mektuplardır, başkaları okur"  Menderes Samancılar  
(Yazar içinde geçerli b i z c e.)

Öyle bir sev ki, "tüm çektiklerime değdi" diyebilesin.

En mutlu anımda bile gözlerim nedensizce bi kaç dakikalığına boşluğa dalıyor. Bi şeyler eksik ve düzeltemiyorum.

biri de çıkıp desin ki; sen sevmeye olan inancını kaybetmişsin. ben inandırmaya geldim. seni sarıp sarmalamaya geldim. sadece sana geldim

ortamda kahkaha atarken birden hatıralar geliyor aklıma, karşılıklı tebessüm edişimiz... ve hüzün kaplıyor içimi.
ne sevmişiz bee.

7 saniyelik rüyalar yüzünde unutmak yıllar alır.
ben rüyâlarıma karışacak kadar önemli olacağını tahmin etmemiştim...

''İyiyim'' dediğim zaman '' tanıyorum ben seni iyi değilsin'' diyen biri olmalı hayatında.


Öleceğiz bir gün gömecekler. Birkaç gün övecekler, sonra kalan malını bölecekler; hatta memnun kalmayıp üstüne bir de sövecekler. Neyzen Tevfik

 Özlediğin biri var ama yapabileceğin bi şey yok. Di mi?
I'm not afraid of dying. I'm afraid I haven't been alive enough. - Mr. NoBody
Nar tanelerini teker teker yerli yerine yerleştiren Allah; Beni de hangi gönüle yerleştireceğini bilir.
Yarını göremeyen birinde, mantık aranamaz.  
Aptal çocukluk yaşları öylesine uzundur ki, o yaşların devam ettiğini bir şekilde anlayabilirsin; 'Her kötü olayda dünyanın sonu geldiğini sanıp ağlıyorsan.'
Carpe diem! Ânı yaşa. 
Karanlık aydınlıktan, yalan doğrudan kaçar. Güneş yalnız da olsa etrafına ışık saçar. Üzülme, doğruların kaderidir yalnızlık. Kargalar sürüyle, Kartallar yalnız uçar. Ömer Hayyam
“Seni kafese sokan senin yeteneğindir. Öyleyse güzelliğini gizle. Eğer tohum olursan bütün kuşlar seni yemek ister. Kendine bir sığınak bul, ki o sığınak Musa’nın denizi, İbrahim’in ateşi gibi olsun.”

Vücudunuza kazıyabileceğin bir kişiye, ya da bir âna... Sahip oldun mu hiç? He?

Yoksa gideceğin yerde senin için hiçkimse, ve eğer yoksa kolunda saatin,
ne yaşamanın, ne de zamanın önemi var senin için... Kaybolmuşsun, yok olmuşsun...

'Keşke bi kez öpebilseydim seni, sarılıp kokunu içime çekip öyle gitseydim... Özledim... ' Hemde ne biçim.



“İnsan zamanı durdurmak istediği yere aittir.”
Bu söz bana hayallerimi hatırlattı.
Arabanın yanında.
Gözlerimizden yaşlar akarken birbirimize kilitlenişimizi sarıp sarmaladığımız ânı hatırlattı.
Kokusunu içime çektiğim,
Mutluluktan, huzuru hissetmekten gözyaşlarıma hâkim olamadığım o ânı hatırlattı...
Efkarlandım yine.
Sigara kullanmıyorum, kullansam yak yak yak demekten paket paket bitirir geberir giderdim...
B i t ü r l ü b e n i m o l m a y a n ı m .
Ders çalışmak için kulaklık takıp notlara bakmak, ancak o şarkıyla yine onu özlemek.
Eğerki iki KARDEŞ kavga ediyorsa, hangisinin haklı olduğunun hiçbi önemi yoktur! Çünkü KAZANAN İKİSİDE DEĞİL, bu kavgayı çıkartanlar, bu kavgadan menfaati olanlardır. Eğer kardeşlerden biri kaybederse ötekisi de kaybetmiş demektir. (Gazi dizisinden; anlamlı ve önemli.)



“Kaç tövbeyi boyadın beyaza? Kaç yalanı sarmaladın duaya? Kıblen doğru olsa ne olur... Kalbin kirli olduktan sonra.”
"Ya kırdığın gönlü Allah seviyorsa? Bilemezsin, bilseydin ödün kopardı; Dokunamazdın..." - Mevlana 
Birini seviyorsanız o'nu Allah'tan isteyin. Kalpler Allah'ın elindedir. Mevlana
Kusur bulmak için bakma birine,bulmak için bakarsan bulursun.Kusur örtmeyi marifet edin kendine işte o zaman kusursuz olursun. Mevlana 
“Ben beni bıraktığım zaman, Sen beni bırakma Yâ Râbb" Yunus Emre
Her insanın kalbini ısıtan bir ses tonu vardır.
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene! - Yunus Emre 
 "Herşey üstüne gelip seni dayanamayacağın bi noktaya getirdiğinde, sakın vazgeçme; Çünkü orası gidişatın değişeceği yerdir." Mevlâna


حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَ كِيل
Allah bana yeter; O, ne güzel bir vekildir.  


 لاَ تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ
﴾ZUMER-53﴿ Lâ taknetû min rahmetillâh.
Allah'ın rahmetinden ümit kesmeyin!



Rabbin seni terk etmedi, sana darılmadı da.  
مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَى
﴾ Duha 3 ﴿  


Şüphe yok ki Allah, sabredenlerle beraberdir.   İnnallâhe meas sâbirîn - 
إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ
A'raf 126
رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَتَوَفَّنَا مُسْلِمِينَ.
Ey Rabbimiz! Üzerimize sabır yağdır ve canımızı müslüman olarak al.
ÂMİN!


Lâ tahzen innALLÂHe meanâ. "Üzülme, şüphesiz ki Allah bizimle beraberdir!" 
﴾ Tevbe 40 ﴿ 
لاَ تَحْزَنْ إِنَّ اللّهَ مَعَنَا  


Lâ tegrabûz zinâ! –
  لاَ تَقْرَبُواْ الزِّنَى 
İSRA-32  Zinaya YAKLAŞMAYIN!


 Nur 31/ 32
Mümin kadınlara da söyle: Gözlerini (harama bakmaktan) korusunlar; namus ve iffetlerini esirgesinler. Görünen kısımları müstesna olmak üzere, zinetlerini teşhir etmesinler. Baş örtülerini, yakalarının üzerine (kadar) örtsünler. Kocaları, babaları, kocalarının babaları, kendi oğulları, kocalarının oğulları, erkek kardeşleri, erkek kardeşlerinin oğulları, kız kardeşlerinin oğulları, kendi kadınları (mümin kadınlar), ellerinin altında bulunan (köleleri), erkeklerden, kadına ihtiyacı kalmamış (cinsî güçten düşmüş) hizmetçiler, yahut henüz kadınların gizli kadınlık hususiyetlerinin farkında olmayan çocuklardan başkasına zinetlerini göstermesinler. Gizlemekte oldukları zinetleri anlaşılsın diye, ayaklarını yere vurmasınlar. Ey müminler! Hep birden Allah'a tevbe ediniz ki, kurtuluşa eresiniz.

Allah, lütfu geniş olan ve her şeyi bilendir. (vallâhu vâsiun alîm).  ﴾  وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ ﴿


Furkan 74. Ayet; Ve onlar ki: «Ey Rabbimiz, lütfunla bizlere eşlerimizden, çocuklarımızdan göz aydınlıkları ihsan buyur ve bizi takva sahiplerine önder kıl!» derler.
Rıdvan hoca anladığım kadarı ile; O insanlar der ki Allah ım bana hediye et, eş, hayırlı göz nuru, muttakilere senden korkan insanların önüne lider yap.
9.10.2014


Üzülme, çünkü Allah (c.c.) bizimle beraberdir! Tevbe 40
لاَ تَحْزَنْ إِنَّ اللّهَ مَعَنَا
Lâ tahzen innallâhe meanâ.


Hikâyenin sonunda hepimiz ölüyoruz...
كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ
“Her nefis ölümü tadacaktır.”  
اَلْحَمْدُ لِلَّه ELHAMDÜLİLLAH
سُبْحَانَ اللهِ SübhanALLAH
اَللهُ أَكْبَرُ

لاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّةَ اِلاَّ بِاللهِ لْعَلِىِّ الْعَظِيمِ
Lâ havle ve lâ kuvvete illê billêhil aliyyil azîm

لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ
“Allah’tan baska ilah yoktur.”

لَبَّيْكَ اللَّهُمَّ لَبَّيْكَ، لَبَّيْكَ لاَ شَرِيكَ لَكَ لَبَّيْكَ، إِنَّ الْحَمْدَ، وَالنِّعْمَةَ، لَكَ وَالْمُلْكَ، لاَ شَرِيكَ لَكَ
Buyur, Allah’ım buyur! Buyur, Senin ortağın yoktur, buyur! Hamd Sanadır. Nimet ve mülk Sana aittir. Senin ortağın yoktur.
اَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ ، بِسْمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم.    
Kovulmuş şeytanın şerrinden Allah’a (c.c.) sığınırım. Rahman ve Rahim Olan Allah’ın Adıyla


''Bazınızı bazınızla imtihan edeceğiz!'' En’am Sûresi 53. ayet

Her şeyin dalı budağı vardır. İmanın dalı budağı da sabırdır. [Hatib]

De ki: "Ey Rabbim! Şeytanların vesveselerinden sana sığınırım." Mü'minûn, 23/97

Bu dünyada neyi çok istersen, o senin imtihanındır. Mevlana

Boşver be kalbim.. Kimse anlamasa da, bilmese de yorgunluğunu; Yaradan bilir doğruluğunu. /Hz. Mevlâna/
Mecnun'a Leyla'sına erişilmez sırrına, Sen dost ararsan koş Mevlâ-na 'ya.
İnsanlar kıyafetiyle karşılanır, ilmiyle ağırlanır, ahlakıyla uğurlanır. Hz. Mevlâna 
Kim oruçlu olduğu halde unutur ve yerse veya içerse orucunu tamamlasın Çünkü ona Allah yedirip içirmiştir. (Müslim, Sıyam 171) 

Kadir gecesini, kim sevabına inanıp onu kazanmak ümidiyle ihya ederse, geçmiş günahları affedilir (Müslim, Müsafirin 174, (769); Ebu Davud, Salat 318, (1371); Tirmizi, Savm 83)
eline dokunan -seni zinaya yaklaştırıp âyete karşı geldirenin- peşinden değil, yüreğine dokunanın peşinden git...
O nu bulunca hissediceksin.
Hissettir Yâ Rabb.
Mekke'yi fethetmeye giderken yavrusuyla sokakta uyuyan bi köpeği rahatsız etmemek için 10 bin kişilik İslam ordusunun yolunu değiştiren Mübârek kişidir Hz. Muhammed (s.a.v.) 


Şarkılardan kareler



“Çoktan unuturdum ben seni, çoktan! Ah bu şarkıların gözü kör olsun.” rüyalarımda görmesem tebessümünü, bana sarılışını... unuturdum ben seni çoktan...
“Unut geçen eski günleri, Bunca yıl sonra Nasılsın?”
Ezginin Günlüğü - Fincana kahve koydum gel
Çocukken hürdüm,
Büyüdükçe kendime duvarlar ördüm.



Ali Atay – Kimi İstersen

Gitmek istersen yol senin
Kalırsan eğer buram senin
İçimde bir sıkıntı var
Derdim büyük ama bilirim ki

Kimi beklersen onu ararsın
Kimi istersen onu bulursun

Yanında...

Sormam gidersen evindesin
İçimdeki yerindesin
Gideceksen gideceksin
Derdim büyük ama bilirim ki

Kimi istersen onu bulursun
Kimi seçersen onu yaşarsın
Kimi beklersen onu ararsın
Kimi istersen onu bulursun

Yanında...


Kenan Doğulu - Rütbeni Bileceksin - Herkes kendini bilicek, bu âlemde kendini bilicen!


Şiir'ler;


 



Sezai Karakoç - Sürgün Ülkeden Başkentler Başkentine

Sevgili
En sevgili
Ey sevgili
Uzatma dünya sürgünümü benim
Ülkendeki kuşlardan ne haber vardır
Mezarlardan bile yükselen bir bahar vardır
Aşk celladından ne çıkar madem ki yar vardır
Yoktan da vardan da ötede bir Var vardır
Hep suç bende değil beni yakıp yıkan bir nazar vardır
O şarkıya özenip söylenecek mısralar vardır
Sakın kader deme kaderin üstünde bir kader vardır
Ne yapsalar boş göklerden gelen bir karar vardır
Gün batsa ne olur geceyi onaran bir mimar vardır
Yanmışsam külümden yapılan bir hisar vardır
Yenilgi yenilgi büyüyen bir zafer vardır
Sırların sırrına ermek için sende anahtar vardır
Göğsünde sürgününü geri çağıran bir damar vardır
Senden ümit kesmem kalbinde merhamet adlı bir çınar vardır
Sevgili
En sevgili
Ey sevgili



Screenshots/ Kaydet yapıp bi daha açılmayan klasördekilere gelelim şimdi...





































































Oysa kahve içmişliğimiz de vardı; "Bu ne hatır gönül bilmezlik" diyemedim... Richard Brautigan 

http://yemek.com/kitaplardan-kahve-alintilari/





bitti.

Bi sonraki güncele kadar...




hadi eyvAllah.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder