31 Ağustos 2017 Perşembe

Başladığı gibi biten 31 günlük Ağustos ayının son günü. Öyle genel konuşma Günceli


Şuan sevdiğim adamla şöyle uyumak vardı...
Ama... "ama" ile başlayan lanet engel'ler var... OF ULAN!


Şu gif'i yaşadığım anda sonsuza kadar kalabilirim. FOREVER ULAN!


Neyse. 
Berbat bir tatil gününden herkeslere SELAMLAR!

_______________________________________________________________________________________________________________


İyi bir tatil günü;




Şuan ben;


Uyandığımdan beri kendimi böyle boşluğa bırakasım var.
Patlamaya hazır bomba gibiyim. 
Bi patlasam gezegeni boşver evren kalmicak. 


_______________________________________________________________________________________________________________


İnanılmaz di mi...

Hayat.
Bazen son nefese ne kadar kaldı, ölüm neden hâla gelip beni bulamadı diye düşünürken,
Bazen keşke 3-4 aylık tatilin başına dönebilsem ve her anı canım nasıl istiyosa öyle değerlendirsem diye düşünüyorum...

Sanki çoğu şeyin farkında olan zihnimle geçmişe dönüp yeniden başlayabilirmişim gibi hayaller kuruyorum...

Kusursuz.

Kusursuz bi hayat.

Hata kelimesinin olmadığı.


Oysaki... Şuan yalnızca sabahın kör saatinde uyandığı için yatağına yüz üstü uzanmış, laptopta bi şeyler yazan bi kızım.
Şuan daha fazlası değil.


31.08.2017 09:43

Gerçekten üzücü aslında.
Hayata geçiremediğim bir çok şey var.


İnan oynatırdın aklını yerinden??
Bazen gerçekten fazla derine indiğim için kafayı üşüttüğümü düşünüyorum.
Delirdim diyorum. Delirdim ulan. Yaşanmış yaşanacak şeylere fazla kafa yorduğum için en sonunda kaçırdım aklımı...


Bi ara kendimle ilgili şeyler okuduğumda "fındık kabuğunu doldurmayacak şeyleri kendine sorun ediyo" tarzında bi cümle okumuştum.

Hakikaten en küçük şeyleri bir araya getirip hayatın sonuymuşçasına kendime dert ettiğim oluyo. Kendi kendime kafayı yiyorum...


Neyse ne. Huy işte. N'apıyım... yapcak bi şey yok.



_______________________________________________________________________________________________________________


Yeni bi ay. 
Yeni bi yarıyıl.
Yeni bi ders dönemine başlamak.
Olumsuzlukları ne kadar kafamdan atmaya çalışsamda pek faydalı olduğu söylenemez...


Neyse...
Şimdilik...


hadi eyvAllah.



_______________________________________________________________________________________________________________


Bismillah! 
Yarın ve sonrası için, 
Ömrüm ve 'sonrası' için...

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder