12 Ekim 2017 Perşembe

Gecenin bi vakti yatağında uzanıp "hayatın sıradan ritüellerine neden bu kadar uzun bi ara verdim aq" diye zihnini sorgulama seansı


Evet...
Aynen öyle.
Bugün son...
Hayır hayır! Öğleden sonra kesinlikle bi şeyler yapacağım...

2/ 2,5 haftadır durum bu.
Bilemiyorum...
Sanki rüzgarın yöne vermesine izin verdiğim hayatımda artık bunları istemiyorum diyip gemini dümenine zincir vurdum, çekici suyun derinliklerine indirip... "just... move on." olayını bıraktım sanırım... Çünkü... usandım bundan... ne biliyim... Sadece devam etmeliyim. Yaşıtlarımla devam etmeli, geride kalmamalı, adımlarımı bi şekilde sürdürmeliyim... vs laflarından usandım artık...


Feci bıktım.
Bedenen ruhen çöktüm abi. kaput!

OF! Herneyse.
Sadece uyicam... Tek ilacım bu. Devam etmemi sağlayan en büyük etkenlerden biri he?
aaah... forever!

23:46 bye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder