28 Ekim 2017 Cumartesi

Cumartesi sabahının bana verdiği sinirlilik yetkisine dayanarak haftasonuna kötü başladığımı ilan ediyorum. / Ne diyorum ben aq ya lanet etcek kadar sinirlendirilince böyle oluyo işte. OF ULAN!


Günaydınlar olsun.

Hayaller ne durumda hacı? Ben sabaha yine uykuyu alamamışlık ve beddua etmelerle başladım... Huzursuzluk bırakmadı yakamı hala.

Böyle huzura kavuşmak için nasıl bir sevap işlemek lazım acaba...





"Sorunları çözme şeklim 💕"



_______________________________________________________________________________________________________________

... Anlam ve önemine binâen.


If you want to be strong learn to enjoy being alone.
Eğer güçlü olmak istiyorsan yalnız kalmaktan keyif almayı öğren.

_______________________________________________________________________________________________________________

Son olarak bunları ekleyip bitiriyorum...
Mesele şu; tamam. siktir et. devam edelim. diyip bitirmemek, hayatın sonunu beklemek.
Tam olarak bu.
Sadece devam et.



Louis C.K. - Louis Székely



_______________________________________________________________________________________________________________

Şimdilik bu kadar.
bi sonraki bi şeyler bi şeyler Günceli'ne kadar...


hadi eyvAllah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder