5 Ekim 2017 Perşembe

blog blog değil resmen günlük. hadi bi şeylerden konuşalım... #Boğa #BoğaOlmak #BurçMeselesi


Nası mekan ama...
Böyle hayatı siktir edip, başlarım eğitimine, normal yaşam standartları ve gerekliliğine diyip ömür sonuna kadar yaşamalık.





Peki bu nasıl?

...

The Naka Island, Thailand



Hissedebiliyorum... resmen moraller magmada...
Benim yaklaşık 2 haftadır öyle olduğu için daha fazla düşemez zaten...

_______________________________________________________________________________________________________________

Neyse!
Hadi Burç konusuna geçelim...
Bu cümlelere bi ara denk geldim ve kaydettim. Unuttuğum için okuyup üzerine konuşmayı planlıyorum. Başlayalım...
_______________________________________________________________________________________________________________


Bazen kötü şeyler yaşamayı umursamayabilir.
Yaşadığı kötü şeyleri şaşırtıcı bir şekilde pek sallamaz.

Biz senin kadar sakin ve rahat insan görmedik.
Hiçbir şeyi kafaya takmaya değer görmüyorsun. 

Bazı şeylere takılı kalmakta, bağlanmakta sıkıntı çekiyorsun. 
Bu yüzden sürekli mekan ve çevre değiştiriyorsun. 

Gerek görmedikçe tartışmalara girmemeyi tercih ediyorsun. 
Yani kısacası hayat sana güzel, senin kafan hep rahat! 

Senin yarın neyi seveceğin hiç belli olmuyor. Her şeyden çok çabuk sıkılıyorsun.

Siz dürüstsünüz. 
Masum, ahlaki değerleri olan bir kişiliğe sahipsiniz. 
Etrafınıza çabuk uyum sağlıyorsunuz  

Gerçekten ruh eşiniz olan insan size saygı duyar ve sizi istediğinizden daha fazlasını paylaşmanız için asla zorlamaz. 

"Ben sadece gerçekçi takılıyorum." Gibisinden bir itirazda bulunacaksın ama yüreğinin nasır bağladığını sen de inkar edemezsin.

_______________________________________________________________________________________________________________

Hmmm...

Öncelikle...
Doğru noktalar var evet... 
Ama üzerine konuşmak istediğim konu; takılı kalmak meselesi.

Belli bi konu üzerinde sonuca varamadıysam oraya takılı kalıp kendimi yiyip bitiriyorum...

Of...
Daral geldi haftalardır...

Neyse.
Vazgeçtim konuşmaktan...


O yüzden bi sonraki bi şeyler bi şeyler Günceli'ne kadar...


hadi eyvAllah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder