22 Eylül 2017 Cuma

Vakti zamanında birinin âhınımı aldım nedir bilmiyorumki aq #sakinkal #becool Olanı biteni yazarak ardında bırakmak ve Sakinleşmek için -en azından- çabalamak Günceli



Yüzde ısrar etme doksan da olur,
İnsan dediğinde, noksan da olur.
Sakın büyüklenme, elde neler var,
Bir ben varım deme, yoksan da olur...



Son zamanlarda ne oldu...
Konuşalım, iç dökelim, zihindeki gönüldeki zehirden kurtulalım, Bizi bizden başka anlayanın olmadığını kabul edip kusursuzluğumuzun ve muhteşemliğimizin tadını çıkarıp ölümün farkındalığıyla yaşayıp sona varalım...

Rüyada Denize Girmenin Psikolojik Yorumu 
Maddi ve manevi açıdan çok iyi bir duruma gelen rüya sahibinin, ruhen ve bedenen de çok rahat olacağı, bu sayede gördüğü rüyaların da içinde bulunduğu durumla aynı şekilde olacağı ve güzellik ve ferahlık içereceği şeklinde yorumlanır. Zorlu bir sürecin ya da sıkıntı veren bir durumun ortadan kalkması ile çok güzel bir ruh haline sahip olunacağı ve zararların telafi edilmesi ile kırgınlıkların son bulacağı ve rüyaların şenlikli huzur verici olacağı şeklinde açıklanabilir. Yakın bir zamanda gerçekleşecek güzel bir olay ya da büyük bir dostluğun başlaması gibi bazı mesajlar da verdiği içinde barındırmaktadır.

Çok makbul ve hayırlı bir rüyadır. Rüya sahibinin dünya üzerinde gerçekleştiremeyeceği hiçbir amacı olmayacağı anlamına gelir. Hedeflere ulaşmaya, başarılı olmaya, sabır göstermeye, zorlukları yenme gücüne sahip olmaya ve güçlü bir kimse haline gelmeye alamet eder. Rüyayı gören kişinin önünün çok temiz, aydınlık ve parlak olduğu bu sayede de yaşamının kolay olacağı şeklinde tabir edilir. 
Rüyada denize girdiğini görmek, mutluluk verici olaylar yaşamaya, müjdeler ve sürprizlerle karşılaşmaya, sahip olmak istediklerine kavuşmaya, dualarından hayır görmeye delalet eder. Rüya sahibinin hedeflerine adım adım kararlı şekilde ilerleyeceğine ve bunun için en doğru yolu kullanmayı başaracağına rivayet edilir. 
Rüyada denizde yüzmek, rüyayı gören kişinin namusu ve onuru ile yaşadığına, şerefine, adına ve ekmeğine leke sürmediğine, hak yolundan ayrılmadığına ve inancını boşlamadığına alamet eder. Kişi, hem dünya hayatı hem de ahiret hayatı için makbul olanın peşinden gidecek demektir. 
Rüyada denize daldığını gören rüya sahibinin hedeflerinin büyük olduğuna ve bunları gerçekleştirip, zengin olmayı planladığına yorulur.
_______________________________________________________________________________________________________________


Dersler başladı... Lablar...

Profesörler... Doçentler... Asistanlar...  LABORATUVAR ÖNLÜĞÜ😳

Sabahları uyandığımda ilk 5-10 dk beddua lanetler...
Nefret sinir stres bunalma vs ile yataktan çıkmak.
Kıyafet seçip ütü yapıp robota bağlayıp eve son kez bakıp "napıyorum ben aq" diyerek kendini dışarı atmak...
İnsan görmek😰😔😔
Pozitif enejiden zerre eser kalmaması.

OF!

Kendime soruyorum...
Ulan diyorum olmayan ne varsa siktir edip gidemez misin her şeyin senin olduğu, bi şeyleri "oldurabileceğin" bi yere...

NEDEN OLDURAMIYORUZ Bİ ŞEYLERİ!

NEDEN?!

OF!



Zihnim gerçekten çok yorgun...
Haftayı nasıl bitirdim onu bile bilmiyorum...

_______________________________________________________________________________________________________________

Kendimi kaybediyorum...
Azar azar yok oluyorum...
Her parçamı yavaş yavaş feda ediyorum olmayan şeyler için...
Bitiyorum.
Azaldıkça azalıp hiçliğe karışıyorum...

Yoruldum...
Çok yoruldum hacı...

Yanıyorum... yanmışım, küllerim sönmüş, rüzgara kapılıp dağılmışım...

Hiçliğe karışmak.

Yaşamak gerçekten sadece 3-5 mutlu an'dan mı ibâret yalnızca...
Gerçek aşkı bulduk, sahip çıkmadık, kaybettik, çlümü gördük, gömdük, yüreğimizi kesip attık yürüyen ölülere döndük...


Benliği kaybettik...
Dine uyalım, ben duygusundan vazgeçelim derken kendim kelimesinden vaz geçip sizli/bizli olduk...

Anlam verememek.
Olana bitene hep anlam mı yüklemeye çalışıyorum...
Her olana olmayana...


Sadece uyumak istiyorum...
Unutmak.
Uzun süre...
Sonsuzluğa erişecek sonra hiçlikle bütünleşecek kadar çok uyumak...
_______________________________________________________________________________________________________________

Tebessüm *extralar'ımdan biri ile Günceli bitiriyorum...
Yoksa her zamanki gibi efkâr dan duman altı olucak her yer yine... Öyle bitmesin.

Böğürerek ağlamaya dönüşen bi durumdansa tebessümle bitirmek daha iyi... yani sanırım...


_______________________________________________________________________________________________________________


  • -Baba para verir misin okula gitcem
    +pantolonumu ver ordan

https://twitter.com/birellidort/status/907340274870964224


_______________________________________________________________________________________________________________


hadi eyvAllah.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder