29 Temmuz 2017 Cumartesi

Tam şuan gülümsemek için nedene ihtiyacım var mesela...


  • Düşünsene kendi evini almışsın, HER HALTTAN UZAK!
    Şöyle bi şey almışsın, gömülmüşsün içine...




Of abi of ya!

Ben bıktım ya.
Tahammülsüzleştim.
Her an unutamadıklarım yüzünden ağlamanın eşiğinde beklemekten, son anda o uçurumdan kurtulmaktan, gözlerimdeki yaşları geri göndermek için çabalamaktan...

Bir çok şeyden, her şeyden!

OF!





  • şu kare kadar harika bi hayata başlamışız mesela...


boysandgals - bunlar niye bu kadar sevimli anasını satiyim ağlicam dur ağlicam dur dur 😳😪



  • Ahmak olan herkesi ülkemizden böyle dercesine bi gönderen çıka gelmişte, Türkiye yalnızca şeref ve namus bilir TÜRK ulusunu içerdiği için nefes almış mesela...



  • Kurulan hayaller gerçek, Kitaplar bedava olmuş mesela... 



  • İstanbul'un her bir yanına ücretsiz çay ve Türk kahvesi hizmeti veren mekanlar açılmış mesela...


erdal bakkal çay ile ilgili görsel sonucu


              "  Sabaha kadar açık kütüphaneler olsaydı... 
                 Öğrenciler için bedava çay, kahve ve çorba. 
                 Sigara yasak olabilirdi, aşık olmak serbest. Mutlu olurduk.  "

9. Tama Art University Library (Tokyo)


  • Zihni yormak yerine kalbe dokunan fotoğraflar biriktirecek kadar iyi anlar yaşasak, güzel hatıralar biriktirsek mesela...



  • Hayatımızın amacını bulsakta üzerimizdeki depresif halden kurtulup az mutlu olsak mesela...



  • Hayatımızdan, hatta kendimizden nefret etmemize neden olan ne varsa kurtulsakta şu hepi topu max. 100 küsur yıl olan hayatı kendimizce yaşayabilmeye başlasak mesela...
    Evden dışarı çıktığımızda mutluluk ve "Ben iyiyim!" maskesini takmaktansa gerçekten iyi olsak mesela...


  • Ömrün gelip geçici olduğunu,
    Gerçek hayata gitmenin ne zaman geleceğini bilmediğimizi hakikaten kavrasakta ve unutmasak,
    Her şeyi kafaya takmamayı öğrenebilsek mesela...




  • Göğsümüzü yakan acılar, dertler dinse mesela...


daha ben onu unutamamışken, veda etmek için karşısına çıkmaya cesaret edememişken, öldüğü haberi geldi... 




  • "Dünyadaki en mutsuz insanlar başkalarının ne düşündüğünü takıntı haline getirenlerdir."
    Kendimiz olmaya fırsat bulsak mesela...




  • Ha unuttum ha unutucam diye çabalayıp, sonuca varacakken karşılaşıp, tekrar başa dönmesek mesela...
    "Her baktığımda, ilk defa görüyormuşum gibi... Az kalsın ölüyormuşum gibi... "




  • Her zaman herkesin yaşadığı herhangi kötü bir durumu büyütüp dünyam yıkılmış gibi davranmaktan vazgeçsem ve zihnime eziyet etmeyi bırakabilsem mesela!


  • Huzuru bulacağımız yerleri gidip görmek bedava olsa mesela!
(Maldives - Maldivler)

Bora Bora
Bora Bora
Croatia
Thailand


  • Önemsememeyi, umursamamayı öğrensem mesela...




  • "Off! Seveydi iyiydi ya..." diyenler, sevdikleri kadar kendini seven birini bulsa mesela...



  • Kilo almıyım diye yediklerimizi kısıtlamamamıza, canımız çekse de yememek zorunda hissetmemize gerek kalmasa mesele...
    Tatlılar, çikolatalar, deli gibi et gömmeler vs kilo aldırmasa mesela...




  • "Eğer gerçek bir dosta sahipsen, dünyanın geri kalanına ihtiyacın yoktur." (Teen Wolf) -bu diziden de gelecek güncellerde bahsedeceğim.-
    Herkes gerçek bir dost bulsa da hayata bağlayacak, zor zamanda iyi zamanda tutunacağı bi dalı olsa mesela...



  • "Şahsen ben bir problem gidene kadar onu görmezden gelme taraftarıyım."
    Bu huyumdan vazgeçsem de sorunları kökünden halletmeyi öğrensem mesela...


  • O kişiler hayatımızın ya bi parçası olsa, ya da tamamen kafamızdan da hayatımızdan da çıksa mesela...




  • Eksik bırakanlarda eksik kalsa, herkes ettiğini bulsa, gönüller rahatlasa, olanı olmayanı geçmişte bırakıp önümüze bakmaya başlasak mesela...



  • Her yapılan işin ayrı ayrı kıymeti olduğunu anlayamayan ahmak beyinler anlasa...
    Herkes yapacağı mesleği okusa, şu saçma sapan 'Ben şunu oldum, çocuğum şunu olacak' gerzekliğinden hatta bunu yapan tiplerden kurtulsak mesela...



  • Dünyaya iyi yönünden baksak,
    Kötülüğü ardımızda bıraksak -başlarım pesimist olmaya! desek- optimist olmaya başlasak mesela...




  • Başkalarının hayatlarına burnunu sokan her ahmağı; devlet tespit etse, sınır dışı etse, vatadaşlıktan çıkarsa mesela...
    "Benim hayatım, benim seçimlerim, benim hatalarım, benim sorunlarım, benim yalnızlığım; Yani özetle Sizi ilgilendirmez." Bukowski



  • Herkes kavuşabileceği, sarıp sarmalayabileceği insana vurulsa mesela...


"Ben seni sevmek istemiyorum!"  Suskunlar - Ecevit Oran / Murat Yıldırım
Ne sahneydi ulan...



  • Şu doğru insanları bulsakta, nikahı basıp bol bol sarılsak mesela...

" Nerede bu doğru adamlar?! Nerede bu adamlar abi?! Nerede bu doğru adamlar? "
Kaçak Gelinler




Oh be!
İyi geldi.
Böyle şeyler olmuşçasına rahatladım ulan.


Bu liste daha devam eder...

de başka bi güncele artık.
Kaptırıp rahatlamak için bayaa bi yazdım.




o zaman şimdilik...

hadi eyvAllah.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder